Zachęcamy do odbioru zamówienia osobiście w naszym sklepie w Krakowie – to najtańsza i najszybsza forma realizacji zamówienia.
Adres naszego sklepu i godziny pracy:
- Sklep 2Bratanki/Węgierskie wina – 30-110, Kraków, ul. Filarecka 3/LU. Pracujemy w tygodniu: 10.00 – 19.00, sobota: 10.00 -15.00
Na polecenie Klienta wydamy zamówiony towar Kurierowi DHL Parcel celem dostarczenia zabezpieczonych win.
Cennik dostaw kurierskich:
1-6 butelek: Przedpłata 20 zł/ Pobranie: 24 zł
Powyżej 6 butelek: Przedpłata: 24 zł/ Pobranie: 29 zł
Odbiór osobisty: 0 zł
Przy zamówieniach powyżej 350 zł – darmowa dostawa.
Kurier, którego rekomendujemy dostarcza przesyłki do 2 dni roboczych od momentu ich pobrania.
Prosimy o sprawdzenie przy odbiorze stanu przesyłki w obecności Kuriera. W przypadku podejrzenia uszkodzenia lub przepakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie paczki gdy:
- Brak firmowej taśmy z logo 2Bratanki/Węgierskie wina,
- Stwierdzą Państwo zalanie, rozbicie lub zniszczenie
W przypadku stwierdzenia takiej sytuacji prosimy o wypisanie protokołu szkody oraz kontakt z nami. Przygotujemy do odbioru nową paczkę. Jednocześnie zapewniamy, przesyłki pakujemy z najwyższą starannością. Zastrzegamy sobie prawo zmiany terminu przygotowania paczki do odbioru w przypadku chwilowego braku towaru. Poinformujemy o tym fakcie wcześniej.
Dane do przelewu:
DV Poland Sp. z o.o.
Ul. Filarecka 3/LU, 30-110 Kraków
Millenium Bank SA: 22 1160 2202 0000 0002 8350 3763
(W tytule przelewu prosimy wpisać Imię i Nazwisko Klienta)
Możliwe formy płatności:
- Gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym
- Wybraną formą płatności on-line za pośrednictwem Przelewy24
- Za pobraniem (gotówka)
- Przelewem bankowym
Informacje dodatkowe:
- Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – są cenami detalicznymi brutto,
- Wysyłki realizujemy zazwyczaj w ciągu 48 godzin (w okresach świątecznych może czas wysyłki może się wydłużyć)
- Towar wysyłamy na adres podany podczas rejestracji lub jeśli wprowadzono adres składany podczas zamówienia jako adres do wysyłki.
- Do każdego zamówienia wystawiamy paragon. Aby otrzymać fakturę VAT, Klient składając zamówienie musi podać NIP, nazwę i adres firmy oraz zaznaczyć opcję – Faktura. Dokument będzie znajdował się w przesyłce.