Zachęcamy do odbioru zamówienia osobiście w naszym sklepie w Krakowie – to najtańsza i najszybsza forma realizacji zamówienia.

Adres naszego sklepu i godziny pracy:

  • Sklep 2Bratanki/Węgierskie wina – 30-110, Kraków, ul. Filarecka 3/LU. Pracujemy w tygodniu: 10.00 – 19.00, sobota: 10.00 -15.00

 Na polecenie Klienta wydamy zamówiony towar Kurierowi DHL Parcel celem dostarczenia zabezpieczonych win.

Cennik dostaw kurierskich:

1-6 butelek: Przedpłata 20 zł/  Pobranie: 24 zł

Powyżej 6 butelek: Przedpłata: 24 zł/ Pobranie: 29 zł

Odbiór osobisty: 0 zł

Przy zamówieniach powyżej 350 zł – darmowa dostawa.

Kurier, którego rekomendujemy dostarcza przesyłki do 2 dni roboczych od momentu ich pobrania.

 

Prosimy o sprawdzenie przy odbiorze stanu przesyłki w obecności Kuriera. W przypadku podejrzenia uszkodzenia lub przepakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie paczki gdy:

  • Brak firmowej taśmy z logo 2Bratanki/Węgierskie wina,
  • Stwierdzą Państwo zalanie, rozbicie lub zniszczenie

W przypadku stwierdzenia takiej sytuacji prosimy o wypisanie protokołu szkody oraz kontakt z nami. Przygotujemy do odbioru nową paczkę. Jednocześnie zapewniamy, przesyłki pakujemy z najwyższą starannością. Zastrzegamy sobie prawo zmiany terminu przygotowania paczki do odbioru w przypadku chwilowego braku towaru. Poinformujemy o tym fakcie wcześniej.

Dane do przelewu:

DV Poland Sp. z o.o.

Ul. Filarecka 3/LU, 30-110 Kraków              

Millenium Bank SA: 22 1160 2202 0000 0002 8350 3763 

(W tytule przelewu prosimy wpisać Imię i Nazwisko Klienta)

Możliwe formy płatności:

  • Gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym
  • Wybraną formą płatności on-line za pośrednictwem Przelewy24
  • Za pobraniem (gotówka)
  • Przelewem bankowym

Informacje dodatkowe:

  • Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT – są cenami detalicznymi brutto,
  • Wysyłki realizujemy zazwyczaj w ciągu 48 godzin (w okresach świątecznych może czas wysyłki może się wydłużyć)
  • Towar wysyłamy na adres podany podczas rejestracji lub jeśli wprowadzono adres składany podczas zamówienia jako adres do wysyłki.
  • Do każdego zamówienia wystawiamy paragon. Aby otrzymać fakturę VAT, Klient składając zamówienie musi podać NIP, nazwę i adres firmy oraz zaznaczyć opcję – Faktura. Dokument będzie znajdował się w przesyłce.