Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy – zwrot bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu odniniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy znajdującego się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tymkoszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadkunie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia odniniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Towar prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz pod adres: Sklep 2Bratanki/Węgierskie wina, ul. Filarecka 3, 30-110 Kraków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat [w tym miejscu konsument powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy;(*)[w tym miejscu konsument powinien wymienić zwracane towary]

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Numer Zamówienia

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Jeżeli chcą Państwo zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy, do oświadczenia o odstąpieniu lub do odsyłanej paczki należy dołączyć informację z danymi bankowymi, na które będziemy mogli zwrócić pieniądze.

Przy odstąpieniu od umowy możesz skorzystać z gotowego formularza odstąpienia, ale nie jest to wymagane.

 

Wymiana

Aby wymienić zakupiony Towar na inny odeślij go proszę na nasz adres wcześniej kontaktując się z nami (Towar musi znajdować się w naszym magazynie). Aby wymiana została pozytywnie rozpatrzona przyjęty towar musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Pamiętaj, aby do odsyłanej paczki dołączyć informację z numerem Zamówienia, informacją dotyczącą wymiany oraz potwierdzenie przelewu na kwotę wartości odesłanego zamówienia jako zwrot kosztów przesyłki.

 

Reklamacje

Jeśli nastąpiła pomyłka przy pakowaniu przesyłki z naszej winy, prosimy o odesłanie źle spakowanego zamówienia (w całości lub konkretnego towaru).

Pamiętaj proszę, aby do odsyłanej paczki dołączyć kopię paragonu lub kartkę z numerem zamówienia, a także dane do przelewu bankowego. Zobowiązujemy się do pokrycia kosztów wysyłki w obydwie strony. Sklep zobowiązuje się pokryć koszty za przesyłki Pocztą Polską. Niestety koszty za odsyłane do nas przesyłki kurierskie nie będą zwracane, a wysyłane do nas paczki za pobraniem nie będą odbierane.

Reklamacja dostarczonego Towaru powinna być złożona drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@2bratanki.pl, pisemnie przesyłką pocztową na adres punktu sprzedaży: ul. Filarecka 3/LU, 30-110 Kraków lub osobiście w punkcie sprzedaży. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia, za wyjątkiem sytuacji, w której dla oceny zasadności reklamacji konieczne okaże się dostarczenie Towaru do siedziby Sprzedawcy – w takim przypadku termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia Towaru przez Zamawiającego.

Wymiany/Reklamacje/Zwroty można dokonywać odsyłając Towar na adres naszego sklepu stacjonarnego:

2Bratanki/Węgierskie wina,  Ul. Filarecka 3/LU, 30-110 Kraków.